Porsche 918 Spyder

16.08.2011 15:58

Porsche 918 Spyder (projekt bol interne nazývaný XG10) je stredný-engined koncept športového vozidla navrhnutý Porsche a prvý uvedený na 80. ročníku autosalónu v Ženeve v marci 2010. It is the first plug-in hybrid car from Porsche. [ 2 ] Jedná sa o prvé plug-in hybridných automobilov Porsche. [2]

The 3.4 litre V8 engine (500 hp/370 kW) is a development of the engine used in the RS Spyder Le Mans Prototype racing car. 3,4 litrový motor V8 (500 hp/370 kW) je vývoj motorov používaných v RS Spyder Le Mans Prototype automobilových závodov. This is supplemented by three electric motors delivering an additional 218 horsepower (163 kW). To je doplnené tromi elektromotormi poskytovanie ďalších 218 koní (163 kW). The transmission is a 7-speed gearbox coupled to Porsche's own ( PDK ) double clutch system delivering power to the rear axle. Prenos je 7-stupňovej prevodovky spojené s vlastnou Porsche ( PDK ), dvojitá spojka systém poskytuje výkon na zadnú nápravu. Two electric motors drive the front wheels directly through a fixed ratio while a third electric motor is connected to the transmission and gives additional power to the rear wheels. Dva elektromotory pohon predných kolies priamo fixovaný pomer, zatiaľ čo tretí elektrický motor je pripojený k prenosovej a dáva ďalšie silu na zadné kolesá. This gives the 918 Spyder a 0–100 km/h time in just under 3.2 seconds and a top speed of over 320 kilometres per hour (200 mph). To dáva 918 Spyder 0-100 km / h čas tesne pod 3,2 sekundy a maximálnu rýchlosť cez 320 kilometrov za hodinu (200 mph). The energy storage system is a liquid-cooled lithium-ion battery positioned behind the passenger cell. Skladovanie energie systému je kvapalinou chladený lithium-ion batérie umiestnené za cestujúcich. In addition to the plug-in recharge the batteries can also be charged by regenerative braking and by excess output from the engine when the car is coasting. Okrem plug-in nabitie batérie môže byť účtované regeneratívneho brzdenia a prebytok výkonu z motora, keď auto je dobeh. CO 2 emissions are 70 g/km and fuel consumption is 3 L/100 km (94 imperial mpg/78 us mpg). Sú emisie CO 2 70 g / km a spotreba paliva je 3 l/100 km (94 Imperial mpg/78 nás MPG). The 918 Spyder offers 4 different running modes: E-Drive allows the car to run under battery power alone, using the rear electric motor only, giving a range of 16 miles (26 km). 918 Spyder ponúka 4 rôzne režimy prevádzky: E-Drive umožňuje vozidlu spustiť pod samotnú batériu, používať zadný elektromotor len dávať rozsah 16 míľ (26 km). Three hybrid modes (Hybrid, Sport and Race) use both the engine and electric motors to provide the desired levels of economy and performance. Tri hybridných režimov (Hybrid, Sport a Race) používať ako motor a elektromotory, ktoré zaisťujú požadovanú úroveň hospodárnosti a výkonu. In Race mode a push-to-pass button is available to deliver additional electrical power. [ 3 ] V závode režime Push-to-pass je k dispozícii tlačidlo prináša ďalšie elektrickú energiu. [3]

The 918 RSR at the NAIAS 2011 918 RSR na NAIAS 2011

The chassis is a carbon-fibre-reinforced plastic monocoque. Podvozok je z uhlíkových vlákien, vystužených plastov monocoque. Magnesium and aluminium are extensively used in the construction of the car which helps keep the 918 Spyder's weight down to 1,490 kilograms (3,300 lb). Horčíka a hliníka sú značne použité v konštrukcii vozidla, ktorý pomáha udržať 918 Spyder hmotnosti až 1490 kg (3,300 lb).

On July 28, 2010, after 2000 declarations of interest, the Supervisory Board of Dr. Ing. 28. júla 2010, po roku 2000 vyhlásenie o záujmoch, dozornej rady Dr Ing. hc F. Porsche AG, Stuttgart, gave the green light for series development of the Porsche 918 Spyder. [ 4 ] The 918 will be produced in a limited series. hc F. Porsche AG, Stuttgart, dal zelenú pre vývoj série Porsche 918 Spyder. [4] 918 sa bude vyrábať v limitovanej sérii. It will be developed in Weissach and assembled in Zuffenhausen. Bude vytvorený v Weissachu a zhromaždil v Zuffenhausen.

The Porsche 918 spyder is featured in the game Need for Speed: Hot Pursuit as a drivable vehicle. Porsche 918 Spyder je uvádzaný v hre Need for Speed: Hot Pursuit ako zjazdné vozidla. Unlike the other Porsche cars featured in the game, it is not available in a police livery. Na rozdiel od iných áut Porsche vystupoval v hre, nie je k dispozícii v policajných farbách. The 918 Spyder has a MSRP of $845,000. 918 Spyder má odporúčanú maloobchodnú cenu 845.000 dolárov.